دوره های در حال ثبت نام

دوره دانستن؛ به دست آوردن مهارت درک عمیق‌تر از ارتباط ما با خودمان

آنچه که در مورد خود می‌دانیم و تصور می‌کنیم، کلید توانایی و قدرت درونی ما است. شناختن و دانستن رموز موفقیت و شکست و ویژگیهای بازدارنده به ما کمک می‌کنند که بدانیم چرا نمی‌توانیم به سمت قدرت و موفقیت حرکت کنیم،  نکته حائز اهمیت این است که تمامی این ویژگی‌ها موروثی نیستند و ما می‌توانیم با کسب مهارت‌های لازم به سمت قدرت و موفقیت گام برداریم.

شهامت ، ترس یا هر صفتی که ما در حال تجربه شان هستیم ، چگونه تعریف می شوند؟ آنها چه رابطه ای با مجموعه باور ها و ادراکاتی که ما از خویش داریم ، دارند ؟

در دوره کارگاهی چهار روزه‌ى دانستن، سفرى برای کشف و رسیدن به توانایی‌های مورد نیاز در زندگی برای کسب موفقیت خواهید داشت. این دوره فرصتی است براى شناسايي حلقه‌هاي زنجير شخصيت خود تا ضمن كشف حلقه‌های آسيب‌پذير، در فرايندى عملي و بسيار مهيج آنها را ترميم و بازسازي کنید. در این دوره درمي‌یابيد براي بهروزي و موفقيت در زندگي به چه قابليت‌ها و بودش‌هایی نياز داريد و راه رسيدن به آنها را به طریق  عملی خواهید آموخت تا با اطمینان کامل حركت به سوي دگرگوني را آغاز نمایید.

اين دوره به شما نشان خواهد داد كه تغييرات بزرگ و اساسي همواره ممكن است و رشد در هيچ سني به پايان نمي‌رسد، حتي آهنگ آن متوقف نمي‌شود و هيچ نيازي به تحمل ضعف‌ها و كمبودهاي شخصيتي نيست وقتي هنوز مي‌توان رشد كرد.

این دوره کارگاهی  به صورت پکیج ارائه میگردد که شامل دوره های پیش نیاز  من جمله آشنایی مقدماتی با جهان زبان، مصاحبه دانستن و دوره ی‌ گراف حسی مختص به دانستن می باشد. دانشجویان گرامی پس از گذراندن پیش نیاز های مذکور  وارد دوره حضوری دانستن که به صورت ۴ روز متوالی (از صبح تا شب) برگزار می‌گردد خواهند شد . 

لازم به ذکر است برای شرکت در پکیج دانستن ابتدا گذراندن دوره دیدن الزامی است .